17 715 02 07
mTalent Potrafię. Niepełnosprawność intelektualna cz. 1
Ja w rodzinie i szkole
Zestaw ćwiczeń interaktywnych i kart pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub innymi deficytami rozwojowymi do wykorzystania podczas zajęć funkcjonowania osobistego, społecznego, komunikowania się i rewalidacji
Do wykorzystania jako wsparcie tradycyjnych działań podejmowanych przez różnych specjalistów w ramach wspomagania rozwoju społeczno-osobistego uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Blisko 2000 ekranów interaktywnych i kart pracy do wydruku, przewodnik metodyczny oraz zestaw materiałów dodatkowych w jednym pudełku.
Dla pedagogów specjalnych pracujących z dziećmi na zajęciach rewalidacyjnych, zarówno w szkolnictwie specjalnym, strukturach integracyjnych, jak i w szkołach masowych.
Zawartość programu mTalent Potrafię. Niepełnosprawność intelektualna cz. 1
- Autorskie publikacje (w tym poradnik metodyczny do programu i instrukcja tworzenia własnych zasobów)
- Blisko 2000 ekranów interaktywnych i obszerna baza kart pracy do wydruku
- Zestaw tradycyjnych materiałów edukacyjnych uzupełniających multimedialne ćwiczenia
- Bezpłatne szkolenie zakończone wystawieniem certyfikatu
- Dostęp do centrum wsparcia technicznego i szkoleniowego mTalent
- Bezpłatne aktualizacje programu
mTalent Potrafię. Niepełnosprawność intelektualna cz. 1 to:
- zestaw ćwiczeń interaktywnych i kart pracy przeznaczony dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i w stopniu lekkim podczas zajęć rewalidacyjnych,
- propozycje tematów i aktywności podzielone pod względem trudności, skomplikowania zadań i stylem graficznym na dwa poziomy (osobno dla ucznia starszego i ucznia młodszego),
- specjalnie opracowane grafiki i zadania uwzględniające obniżony poziom poznawczy ucznia.
Program składa się z ośmiu działów w dwóch wersjach (osobne ćwiczenia dla ucznia młodszego i starszego) poruszających następujące zagadnienia:
- Ja i moja tożsamość
- Ja i jedzenie
- Ja i ubrania
- Ja i moje samopoczucie
- Ja i rodzina
- Ja jako uczeń
- Ja w rozmowie
- Gry i zabawy, które mnie rozwijają