17 715 02 07
Pakiet aplikacji: Funkodowanie 3
Pakiet Funkodowanie III wprowadza uczniów klas IV–VIII w świat programowania bez użycia komputerów. Zawiera innowacyjne aplikacje o charakterze matematyczno-logiczno-przyrodniczym, które rozwijają myślenie komputacyjne, zdolności analityczne oraz umiejętność współpracy w grupie. Trzy poziomy trudności każdej gry pozwalają dostosować wyzwania do wieku i możliwości uczniów. Pakiet obejmuje scenariusze zajęć i karty pracy, które wspierają nauczycieli w realizacji podstawy programowej, łącząc naukę z kreatywną zabawą i rozwijając kluczowe kompetencje przyszłości.
Pakiet Funkodowanie III to trzecia odsłona serii edukacyjnych aplikacji, stworzona z myślą o uczniach klas IV–VIII (10–14 lat). Dzięki interaktywnym aplikacjom opartym na Magicznym Dywanie dzieci odkrywają świat programowania bez komputera. Gry matematyczno-logiczne rozwijają myślenie komputacyjne, zdolności analityczne, przestrzenne i logiczne oraz uczą kodowania, dekodowania i sterowania obiektami.
Pakiet wspiera realizację podstawy programowej i zawiera scenariusze zajęć oraz karty pracy, ułatwiające przygotowanie atrakcyjnych lekcji. Uczniowie mogą grać samodzielnie, w parach lub w grupach, co pozwala dostosować zajęcia do indywidualnych potrzeb i stylów uczenia się.
W skład pakietu wchodzą:
-
Stacja kosmiczna – sterowanie robotami, logiczne i przestrzenne myślenie, nauka programowania.
-
Rurociąg – rozwiązywanie problemów, projektowanie algorytmów, współpraca zespołowa.
-
Magiczne wzory – łamigłówki matematyczno-logiczne, kodowanie, praca w grupie.
-
Mistrz liczenia – matematyczne wyzwania, wzory, algorytmy, rozwój pamięci i percepcji wzrokowej.
Pakiet Funkodowanie III łączy naukę z zabawą, rozwija kluczowe kompetencje przyszłości i inspiruje do odkrywania świata programowania w sposób kreatywny i angażujący.